Saker som jag tycker är viktiga

Vissa saker står alltid framme hos mig. Var jag än bor. Idolbilder på mitt förlag och min agentur är sådana saker!

Faktiskt förekom både dessa idolbilder på en tipsrunda som jag fixade i samband med min “Nu flyttar jag till Wien”-fest vid nyår!

Frågan som gällde den första bilden (på Salomonsson Agency) löd enligt följande:

“Vilket hemligt smeknamn har Kristina Ohlsson gett mannen längst ut till vänster på bilden?”

Och frågan som rörde den andra bilden (på Piratförlaget) löd:

“Vem är kvinnan i mitten på översta raden?”

Hi hi, tipsrunda är helt klart underskattat. 🙂 Måste nog göra en ny när jag flyttar hem igen!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Saker som jag tycker är viktiga

  1. Cecilia B ;) says:

    På A svarar jag Robert Wells, på B.. shit jag vet verkligen inte! Kul att du börjar känna dig hemma *knus*

Leave a comment