Frank i skidkläder

Nu närmar sig skidutflykten med värsta snabba stegen och jag känner mig mindre skräckslagen. Jag har nämligen vidtagit åtgärder för att känna mig FÖRBEREDD.

I huvudsak är åtgärderna av ett enda slag: Det har inhandlats grejer. I flera år har jag varit omodernast i backen med ett par gigantiska JC-skidbyxor från 1996. Men nu är det slut med det! Jag glömde nämligen dessa fula byxor hemma i Stockholm och idag gick jag och inhandlade ett par snygga. Det visade sig att det var total utförsäljning på hela skidutstyrselsortimentet! Tjoho! Så nu har jag både jacka och byxor som ser fina ut. Och som passar min hjälm och mina goggles. Ta da!

Eftersom jag var så framgångsrik i mitt shoppande tyckte jag att jag också hade rätt att köpa en sån där onödig grej som inte alls behöver men gärna vill ha. I detta fall en Paul Frank t-shirt!

Oklart vilket värde det har för mina bloggläsare att jag sysselsatt mig med lite lördagsshopping, men hur som helst, imorgon återkommer jag med rapport om hur skidåkningen gick! 🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment